torsdag 21 februari 2013

Sushi

Det är inte ofta vi äter hämtmat, det har väl sina naturliga orsaker att vi bor ca 15 km utanför Linköping.
All mat har hunnit kallna innan vi hunnit hem, och ska jag ändå börja värma maten,  kan jag lika gärna laga maten själv.

Därför är Sushi utmärkt hämtmat, det är gott och det ska serveras kallt!!

Har hittat det jättegott Sushiställe i Jönköping.
Händer ofta att jag importerar Sushi till Linköping de dagar jag arbetar i Jönköping...










Vi har också fått några nya Sushiställen i Linköping som jag inte har provat, är
det någon som har efarenhet av dessa ställen?
Det är viktigt att det inte luktar gammal fisk när man öppnar dörren till en Sushi restaurang
för då är det tveksamt om man ska äta där.

Trevlig fredag!
Monika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar