söndag 28 juli 2013

Köttfärspaj

Äntligen!
Efter åtta dagar börjar äntligen förkylningen ge med sig. Idag är första dagen utan värktabletter, men jag har fortfarande lock i ett öra och hostar så fort jag lägger ner huvudet på kudden. Men nu sover i alla fall mannen bredvid mig och hunden under sängen igen. Tidigare i veckan flyttade både mannen och hunden ut från sovrummet.
Det var inte skoj!!!

Jag har inte haft något större intresse för matlagning de senaste dagarna, men äta bör man annars dör man. Säger man i någon klyscha..

Dagens middag!
Köttfärspaj

















Jag vill att en köttfärspaj ska vara krämig, den ska innehålla både en god köttfärsröra och en äggstanning och givetvis massor av ost.
Receptet på pajen kommer vid ett senare tillfälle.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar